FactuurSturen is waanzinnig compleet

De volledige mogelijkheden-lijst van FactuurSturen.be

Wil je een meer gestructureerde lijst? Bekijk onze tour-pagina.

Factureren

Facturen maken en versturen
In recordtijd kun je facturen online opmaken en versturen! Kies uit een flinke selectie sjablonen en stijl deze naar eigen wens.
Overzicht van verzonden facturen
In één oogopslag zie je welke facturen verzonden, betaald, verlopen of niet inbaar zijn. Je ziet ook voor welke facturen een herinnering kan worden verzonden.
Herinneringen (automatisch) versturen

Is een factuur nog niet betaald en is de betalingstermijn verstreken? Stuur een herinnering naar je klant direct vanuit FactuurSturen.be. Dit kan per e-mail of per post.

Automatische factuurnummering
Elke nieuw factuur krijgt automatisch een opvolgend factuurnummer toegewezen.
Mobiele interface
Wanneer je op onze site inlogt vanaf een mobiele telefoon kom je automatisch op de mobiele website. Deze speciaal aangepaste interface maakt het invoeren op een smartphone flink eenvoudiger zodat je ook onderweg of op de bank je administratie kan raadplegen en facturen kan sturen. Het werkt op elke telefoon waaronder Apple iOS, Android en Windows Phone.
10 prachtige factuur en offerte sjablonen
Bij FactuurSturen.be kun je kiezen uit maar liefst 10 verschillende opmaaksjablonen. Geef je documenten een frisse, moderne of klasieke look en verras je klanten met een document dat met kop en schouders boven alle andere zakelijke documenten uitsteekt. Uiteraard zijn naast het sjabloon ook de kleuren, lettertype, marges, achtergrond en logo naar eigen wens aan te passen.
iDeal en andere betaalopties op je factuur

Met betaalproviders als Mollie kun je iDeal, Creditcard, Paypal, Bancontact/Mister Cash, Sofort, paysafecard, Belfius Direct Net, etc. als betaalmogelijkheid toevoegen aan je uitgaande facturen! Je klanten betalen sneller en er kunnen geen fouten gemaakt worden in de overname van bedragen of rekeninginformatie. De online betalingen worden automatisch verwerkt en de factuur als voldaan gemarkeerd.

Factuuroverzicht voor debiteuren
Debiteuren kunnen zelf een overzicht opvragen van alle ontvangen facturen inclusief betaalstatus. Zo kunnen ze facturen eenvoudig downloaden en/of openstaande facturen betalen.
Inclusief of exclusief btw factureren/offreren
Het is mogelijk om per factuur en per klant aan of de productregels op de factuur inclusief of exclusief btw moeten worden vermeld.
SEPA incasso

Incasseren? Dat is net zo gemakkelijk als het sturen van de facturen. Nadat de facturen zijn verzonden kun je een incasso bestand (PAIN.008 SEPA Direct Debit) downloaden wat je kan uploaden bij je bank. Alle incasso's staan dan direct gepland!

Mollie SEPA-incasso integratie

Met de naadloze integratie van Mollie SEPA-incasso is het verkrijgen van machtigingen en het incasseren van factuurbedragen kinderlijk eenvoudig geworden. Laat je debiteuren online machtigingen afgeven en wij verzorgen volledig automatisch het incassotraject. Uiteraard met automatisch opvolging bij onvoldoende saldo of storneringen.

Bijlagen toevoegen
Bij documenten die je per e-mail stuurt kun je extra bijlagen toevoegen, denk aan algemene voorwaarden of productinformatie. Je kunt zelfs instellen dat je bepaalde bijlagen altijd meestuurt, zodat je er niet meer aan hoeft te denken.
Bijlagen samenvoegen
Wil je PDF bestanden niet als losse bijlagen meesturen dan kunnen we ze samenvoegen met de offerte of factuur.
Pakbonnen printen

Je kunt voor alle facturen die je hebt opgemaakt, ook gemakkelijk een pakbon printen. Deze kun je dan meesturen met je pakketje. Helemaal handig als je een webshop hebt! Check ook onze koppelingen met webshops.

Proforma facturen downloaden

Download je conceptfacturen als een proforma factuur, op die manier kun je aan je klanten laten zien hoe de factuur eruit komt te zien wat de kosten zullen zijn. Heel handig als je een export of importvergunning nodig hebt.

Verstuur UBL 2.1 SI (Simplerinvoicing) en E-FFF.BE UBL facturen

FactuurSturen.be gebruikt en ondersteunt de allerlaatste technieken en standaarden, zo ook UBL. Facturen je die verstuurt in UBL-formaat zijn heel goed leesbaar in boekhoudpakketen en handig om grote instanties te factureren, zoals overheidsinstellingen.

Even technisch, onze UBL facturen ondersteunen: UBL 2.1 SI (Simplerinvoicing) en E-FFF.BE V3.

Facturen versturen per e-mail, zelf afdrukken of af laten drukken door ons
Facturen en offertes die je maakt in ons systeem, kun je met een druk op de knop versturen per e-mail of door ons laten afdrukken en versturen. Wil je zelf afdrukken? Dat kan ook! Je krijgt na het maken van de factuur direct de factuur in PDF op je scherm, zodat je deze kunt afdrukken.
Factureren in een vreemde valuta

Versturen van facturen en offertes naar het buitenland kan soms lastig zijn. Wisselkoersen die per dag wisselen en alle bedragen omrekenen. Maar bij ons niet! Stel bij een klant, factuur of offerte de gewenste valuta in en maak je document in euro's. Wij regelen de rest.

Facturen en offertes uitstellen op bepaalde dagen van de week
Geef je er als ondernemer de voorkeur aan om je klanten niet in het weekend te berichten? Dan kun je dit nu binnen FactuurSturen.be instellen! Geef in je account aan welke dagen je wilt uitsluiten van verzending en wij houden de automatische periodieke facturen en automatische herinneringen voor je vast tot een door jou gewenste dag.
Supergoede facturen editor
Als ondernemer wil je zorgeloos en snel je facturen kunnen maken. Onze vernieuwde interface om je facturen te maken helpt je om supersnel je factuur te maken. En al sluit je per ongeluk je browser, je factuur die je bewerkt blijft bestaan. En heb je een foutje gemaakt? Je kunt altijd de ongedaan-maken functie gebruiken om je laatste wijzigingen terug te draaien. Das pas handig!
Notities bij facturen
Bij alle facturen kun je notities opslaan met extra informatie voor jezelf of je collega's. Deze informatie is nooit zichtbaar voor je klant. Je kunt notitites plaatsen bij facturen die je al verzonden hebt of bij nieuwe facturen.

Ingekomen facturen

Ingekomen facturen inboeken en beheren
Ingekomen facturen en bonnetjes kunnen in jouw eigen FactuurSturen.be account worden ingeboekt. Je kunt ze emailen naar je eigen FactuurSturen.be e-mailadres, zelf uploaden via onze website of gebruik maken van onze FactuurScan app.
Factuurformaten
In- en aankoopfacturen kunnen in zowel PDF, JPG als XML (UBL) formaat worden ingelezen.
Scan-en-Herken
Alle facturen en bonnen die je inboekt worden ingelezen door ons Scan-en-Herken programma. Hiermee wordt d.m.v. optische karakter herkenning (OCR) nuttige informatie automatisch uitgelezen, zoals bedragen, crediteurinformatie, factuurdatum, factuurnummer etc.
Roteren en bijsnijden ingekomen facturen
Bij je ingekomen facturen kun je een aantal bewerkingen uitvoeren zoals roteren en bijsnijden. Op die manier kun je de factuur supergoed in beeld krijgen. We proberen automatisch ontvangen facturen bij te snijden, dus de kans is groot dat je deze functie nooit nodig hebt.
FactuurScan app

Met onze FactuurScan app voor iOS en Android kun je direct vanaf je smartphone ontvangen facturen en bonnen scannen. De app werkt supereenvoudig; je start de app en kunt direct fotograferen. In no-time heb je de ingekomen facturen en bonnen in je FactuurSturen.be account zitten. De FactuurScan app is gratis te downloaden.

Je eigen ingekomen facturen e-mailadres

Elke gebruiker heeft een eigen e-mailadres waarnaar ingekomen facturen kunnen worden (door)gezonden. Deze facturen worden vervolgens automatisch ingeboekt in de FactuurSturen.be administratie.

Facturen en bonnen insturen via onze chatbot

Stuur onze geautomatiseerde gesprekspartners een foto van je bonnen en facturen en ze plaatsen deze automatisch voor je in je administratie. Het toevoegen van inkoopfacturen is nu net zo eenvoudig als het maken en versturen van een selfie!

Ontvangen facturen snel betalen met je smartphone

Ontvangen facturen kunnen eenvoudig worden voldaan door het scannen van een SEPA QR code met je bank-app. Zo voorkom je fouten bij het handmatig overnemen van bedragen en rekeninginformatie.

Verzamelbetaling voor je eigen bank

Wanneer je ingekomen facturen hebt ingeboekt en een betaaltermijn bij de crediteur hebt ingesteld, kun je een verzamelbetaling downloaden. Dit bestand kun je uploaden in de online omgeving van je bank zodat de betalingen automatisch worden klaargezet. Dat scheelt een hoop handmatig overnemen en verkleint de kans op fouten.

Notities bij ingekomen facturen
Bij alle ingekomen facturen kun je notities opslaan met extra informatie voor jezelf of je collega's.

Offertes

Opmaken, beheren en accorderen van offertes
Maak je offertes net zo makkelijk als je facturen. En zet goedgekeurde offertes met één enkele muisklik om in een factuur.
Automatische offertenummering
Elke nieuw offerte krijgt automatisch een opvolgend nummer toegewezen.
Voeg een handtekeningveld toe aan je offerte

Door het toevoegen van een handtekeningveld, kunnen de ontvangers van je offerte deze makkelijk accorderen en voorzien van een handtekening.

Online accorderen van je offerte

Indien gewenst kun je de ontvangers van je offertes ook online digitaal laten accorderen. Je krijgt direct een seintje dat de offerte ondertekend is en ontvangt een getekend exemplaar.

Offerte omzetten in een factuur
Je kunt met één druk op de knop je offerte omzetten in een factuur, zonder alles opnieuw te hoeven overtikken.
Offerte totalen weglaten
Soms wil je in een offerte meerdere opties vermelden zonder de bedragen onderaan als totaal te vermelden. Met deze mogelijkheid geven we alleen een opsomming van productregels zonder totalen.
Notities bij offertes
Bij alle offertes kun je notities opslaan met extra informatie voor jezelf of je collega's. Deze informatie is nooit zichtbaar voor je klant. Je kunt notitites plaatsen bij offertes die je al verzonden hebt of bij nieuwe offertes.
Geef je offertes de juiste status
Per offerte kun je aangeven wat de huidige status is. De statussen zijn: concept, verzonden, verlopen, afgekeurd, akkoord, in behandeling, facturabel en afgerond. Door deze statussen heb je goed overzicht waar in de pijpleiding je offerte zit.

Betalingen

Betalingen handmatig verwerken

Wanneer je bij ons je bankafschriften importeert (MT940, CAMT.053, CODA of CSV), zullen we alle betalingen van je verkoop- en inkoopfacturen inlezen en verwerken. We kunnen zelfs verzamelbetalingen detecteren!

Betalingen automatisch verwerken met Ponto
Door te koppelen met Ponto kunnen we volledig automatisch banktransacties ophalen en verwerken van vrijwel elke bank. Transacties die wel met 100% zekerheid kunnen koppelen worden automatisch gekoppeld aan de openstaande in- of verkoopfactuur.
Volledige ondersteuning voor betalingskenmerken

We kunnen overweg met de OGM-, ISO- en CUR-variant van de gestructureerde mededeling. Deze lezen we automatisch in bij inkoopfacturen en kunnen we genereren voor elke uitgaande factuur. Een kenmerk met controlegetal zodat we 100% zeker weten dat een betaling voor een bepaalde factuur is.

Betaalbevestiging sturen naar je klant na betaling

Het is mogelijk om je klant na betaling een betalingsbevestiging of bedankje per e-mail te sturen. Zo weet de klant dat de betaling juist is ontvangen.

SEPA QR-code op je facturen

Je kunt een SEPA-QR code op je facturen laten plaatsen. Een SEPA-QR code maakt het mogelijk dat je klant je factuur betaalt direct in zijn bank-app. Als hij de QR-code scant met zijn bank-app, zal direct de betaling aangemaakt worden.

Importeren en exporteren

Exporteren

Bij FactuurSturen.be kun je al je factuur, product en klantinformatie exporteren naar bijvoorbeeld Excel, zodat je de data verder kunt bewerken of persoonlijke analyses uit kunt voeren. Natuurlijk is het ook mogelijk om slechts een selectie te exporteren.

Alle facturen downloaden
Je kunt zo vaak je wilt al je facturen bij ons downloaden. Bijvoorbeeld al je facturen in één pdf, zodat je snel kunt afdrukken, of alle facturen als losse pdf-bestanden.
Importeer je klanten en je producten

Door de importmodule kun je in een paar klikken je klantenlijst en productenlijst importeren in je FactuurSturen.be account. We ondersteunen de wereldwijde CSV-standaard.

Rapportages

Uitgebreide rapportages
Precies weten hoe jouw organisatie ervoor staat. Inclusief omzet, kosten en winst. Dit alles per categorie uitgesplitst.
Voorspelling omzet op basis van periodieke facturen
Als je periodieke facturen ingepland hebt kunnen we je precies laten zien hoeveel omzet je gaat genereren in de toekomst.
Resultatenrekening
Bekijk precies waar je omzet en waar je kosten zitten. De resultatenrekening is de meest duidelijke manier om de cijfers te bekijken van jouw organisatie.
Btw-aangifte
Als je bij ons je ingekomen en uitgaande facturen hebt ingeboekt, kunnen we we met een druk op de knop jouw btw aangifte genereren.
Gebroken boekjaar
Start je boekjaar niet in januari? Geen probleem, je kunt bij ons je boekjaar laten starten op elke kalendermaand. We passen de rapportages en de btw-aangifte voor je aan.
ICP-aangifte

Naast de btw-aangifte doe je ook de opgaaf intracommunautaire prestaties (opgaaf ICP). Hierin vul je alle intracommunautaire leveringen en diensten in, die je hebt geleverd aan klanten die in andere EU-landen btw-aangifte moeten doen.

Klantenlisting (btw-listing)

Met een druk op de knop krijg je je klantenlisting te zien. Zie precies per btw-nummer de omzet. Superhandig voor onze Belgische klanten.

Inzicht verkochte producten incl. omzet per product
Als je bij het maken van een factuur gebruikmaakt van de producten uit je productenlijst, kunnen we een lijst genereren van verkochte producten. Je ziet dan welke producten je veel verkoopt en je ziet precies wat de omzet per product is.

Externe koppelingen

Integratie Cloudopslag

Sla automatisch al je facturen, offertes en exports op in de cloud (Dropbox, OneDrive en Google Drive).

Koppel met boekhoudpakket Twinfield

Koppel jouw FactuurSturen.be account aan jouw eigen Twinfield administratie of die van je boekhouder. We zullen dan bij elk verzonden en ingekomen factuur direct een conceptboeking aanmaken in je Twinfield administratie! Nooit meer dubbel werk. De koppeling is live, dus nadat het is ingesteld kun je vergeten dat het aan staat. Het werkt magisch!

Koppel met boekhoudpakket Exact Online

Koppel jouw FactuurSturen.be account aan jouw eigen Exact Online administratie of die van je boekhouder. We zullen dan bij elk verzonden en ingekomen factuur direct een conceptboeking aanmaken in je Exact Online administratie! Nooit meer dubbel werk. De koppeling is live, dus nadat het is ingesteld kun je vergeten dat het aan staat. We plaatsen zelfs de PDF bestanden in je Exact Online administratie. Zo heb je altijd perfect inzicht je facturen. Via ons en via Exact Online.

Koppel met boekhoudpakket e-Boekhouden.nl

Koppel jouw FactuurSturen.be account aan jouw eigen e-Boekhouden.nl administratie of die van je boekhouder. We zullen dan bij elk verzonden en ingekomen factuur direct een conceptboeking aanmaken in je e-Boekhouden.nl administratie! Nooit meer dubbel werk. De koppeling is live, dus nadat het is ingesteld kun je vergeten dat het aan staat.

Koppel met boekhoudpakket SnelStart

Koppel jouw FactuurSturen.be account aan jouw eigen SnelStart administratie of die van je boekhouder. We zullen dan bij elk verzonden en ingekomen factuur direct een conceptboeking aanmaken in je SnelStart administratie! Nooit meer dubbel werk. De koppeling is live, dus nadat het is ingesteld kun je vergeten dat het aan staat. We plaatsen zelfs de PDF bestanden in je SnelStart administratie. Zo heb je altijd perfect inzicht je facturen. Via ons en via SnelStart.

Geef je boekhouder, collega of iemand anders toegang

Je kunt heel makkelijk anderen toegang geven tot je FactuurSturen.be-account. Denk bijvoorbeeld aan een collega, de boekhouder, je partner, etc. Voor elke gebruiker die je toegang geeft, kun je precies instellen waar deze toegang tot heeft. Een boekhouder kun je bijvoorbeeld alleen leesrechten geven. Een collega kun je bijvoorbeeld alleen toegang geven tot offertes. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Koppel meerdere accounts met elkaar

Als je zelf meerdere FactuurSturen.be accounts hebt kun je een overkoepelende gebruiker aanmaken. Je kunt dan eenvoudig wisselen tussen je accounts!

Koppelen met je webshop

Heb je een webshop? Je kunt FactuurSturen.be koppelen met zeer veel webshops!

API

Wil je je eigen systemen koppelen aan FactuurSturen.be? Geen probleem! We hebben een API waaraan je jouw systemen makkelijk kunt koppelen. Lees meer in onze API documentatie.

Tijdsregistratie met Toggl Track

Door een koppeling met Toggl Track kun je supersimpel je uren registreren met hun app (iOS, Android, Mac en PC) of via je browser. Ben je klaar met urenregistratie en wil je een factuur maken? In je FactuurSturen.be account kun je direct je geregistreerde uren op je factuur zetten!

Slecht betalende klanten? Online Incasso helpt!

Met onze koppeling met Online Incasso kun je eenvoudig je openstaande posten ter incasso aanbieden.

Facturen versturen en ontvangen via het Peppol-netwerk!

Peppol maakt gebruik van standaard protocollen en dataformats om de uitwisseling van facturen te stroomlijnen en de integratie met bestaande systemen te vereenvoudigen.

Bank koppelingen

Een directe koppeling met een bank kan veel tijdrovende processen binnen het voeren van je administratie versnellen. Zo is het niet meer nodig om via de online bankomgeving transactie-bestanden te downloaden om deze vervolgens handmatig te verwerken. Ook het downloaden en importeren van verzamelbetalingen kan bij een koppeling volledig geautomatiseerd worden.

Opmaak

Eigen briefpapier en huisstijl gebruiken

Upload je eigen briefpapier en/of logo in pdf-, jpg-, of png-formaat en verstuur al je facturen op je eigen briefpapier.

Geen eigen briefpapier? Kies uit onze originele ontwerpen
Wil je een mooie achtergrond voor je facturen en offertes? We hebben een grote collectie originele ontwerpen welke qua kleur kunenn worden aangepast. De achtergronden zijn volledig opgebouwd uit vectoren en blijven daardoor ook bij inzoomen en afdrukken haarscherp.
Volledige opmaakmogelijkheden per factuur of offerte regel
Maak van je factuur een meesterwerk. Je kunt per factuurregel kiezen uit verschillende opmaakmogelijkheden zoals lettergroottes, kleuren, dikgedrukt, etc.

Assist-functies

KvK koppeling
Bij het invoeren van debiteuren en crediteren helpen we je een handje. Zodra je de bedrijfsnaam hebt ingevoerd, vullen wij automatisch de bedrijfsgegevens aan. Scheelt jou weer tijd.
Btw nummer controle
Factureer je veel naar het buitenland en verleg je de btw? Wij controleren het btw-nummer van de klant voor je, zodat je later geen problemen krijgt met de Belastingdienst.
IBAN controle
Fout gemaakt in het overnemen van het rekeningnummer? Wij maken je erop attent!
Aanvullen op basis van postcode
Vinden we geen adresgegevens of wil je een particulier toevoegen? Geen probleem, geef ons een postcode en wij vullen de straat en postcode automatisch aan.
Automatisch aanvullen
Of je nu een klant kiest of een product wil toevoegen bij het opmaken van een document, we geven je suggesties op basis van je invoer zodat je snel vindt wat je zoekt.
Variabelen gebruiken

Je kunt in je documenten variabelen gebruiken. Deze worden automatisch door het systeem ingevuld bij verzending. Denk aan de data, periodes, etc. Handig wanneer je bijvoorbeeld periodiek kosten in rekening brengt voor abonementen.

Labels

Voeg labels toe aan facturen, offertes, producten en contacten en creëer meer overzicht voor jezelf. Geef de labels zelf een handige naam en kleur. Je kunt, nadat je labels hebt toegewezen, makkelijk filters bouwen op basis van de labels om zo snel de klanten en documenten te vinden die je zoekt.

Automatische profielkeuze
Heb je meerdere profielen? Bijvoorbeeld voor diverse handelsnamen? Wij kiezen automatisch je laatstgekozen profiel per klant en type document.
Automatisch BIC aanvullen
Omdat het al erg genoeg is om een IBAN in te voeren vullen we deze automatisch aan met de BIC.
Eigen verzend e-mailadres
Alle verzonden documenten via FactuurSturen.be kunnen worden verzonden namens jouw eigen e-mailadres. Dus je klanten zien niet dat je FactuurSturen.be gebruikt. We ondersteunen het gebruik van SPF en DKIM zodat je berichten gevalideerd kunnen worden door de ontvanger.
Allerbeste bezorging nodig?
Heb je geen eigen domein en wil je een zo goed mogelijke aflevering garanderen van je facturen? We kunnen je facturen ook versturen via document@factuursturen.be. Uiteraard met vermelding van jouw bedrijfsnaam. Via ons adres is de aflevering het allerbeste, omdat spam-filters ons kennen en weten dat we goed zijn.
Realtime Push Notificaties

Gebruik push notificaties om systeemberichten te ontvangen via SMS of van onze Telegram of Signal chatbot. Zo ben je snel op de hoogte wanneer er periodieke facturen verzonden kunnen worden, een factuur is voldaan door de klant of een offerte is goedgekeurd.

Producten en voorraad

Voorraadbeheer

Houd van al je producten de voorraad bij, bekijk welke producten je het meest verkoopt (aantal en omzet) en draai eenvoudig bestellijsten uit voor nieuw te bestellen producten.

Waarschuwing bij te lage voorraad
Factureer je meer producten dan je op voorraad hebt? Dan geven we een subtiele waarschuwing en weet je dat je moet bestellen.
Bestellijst voor nieuwe producten downloaden
Als je producten hebt met een lage voorraad, dan zie je dit direct op je dashboard verschijnen. Je kunt een bestellijst downloaden, zodat je precies ziet wat en hoeveel je moet bestellen.

Systeem

Beveiligde verbinding
FactuurSturen.be slaat voor veel ondernemers gevoelige financiële informatie op. Daarom doen we er alles aan om je financiële informatie op de allerbeste manier te beveiligen. We gebruiken voor al het verkeer een SSL verbinding wat ervoor zorgt dat alle data versleuteld verstuurd wordt tussen ons en jou. Anderen kunnen deze data niet inzien. Onze servers staan in Nederlandse datacentra en vallen hierdoor onder de Nederlandse wetgeving.
Veilig en klaar voor de toekomst

Omdat we financiële gegevens van heel veel ondernemers verwerken hebben we beveiliging en bereikbaarheid hoog op onze prioriteitenlijst staan. Het is niet voor niets dat we keer op keer weer als beste uit onafhankelijke testen komen

Twee-factor-authenticatie (2FA)

Twee-factor-authenticatie is een extra beveiligingslaag om ervoor te zorgen dat jij de enige persoon bent die toegang heeft tot je FactuurSturen.be account, zelfs als iemand je wachtwoord weet.

Realtime Backups
Om ervoor te zorgen dat er onverhoopt geen data verloren gaat, maken we realtime backups van alle data in FactuurSturen.be.
Eigen kleurstellingen binnen de applicatie
Is groen niet jouw favoriete kleur? Geen probleem, je kunt de primaire en secundaire kleuren binnen FactuurSturen naar wens aanpassen zodat het beter aansluit bij jou en je onderneming.
Geen vaste kosten per maand
Bij FactuurSturen.be betaal je nooit teveel en zit je niet vast aan een duur abonnement. Je koopt bij ons (prepaid) tegoed en je betaalt voor wat je gebruikt.
Uitmuntende score
Gewaardeerd door gebruikers met
5 van 5 sterren
Maximaal haalbare score
Score SSL beveiliging
A+
Beste beveiliging
IPv6 en beveiliging 100%
100% score
Winnaar Gouden Factuur
Categorie B2B Facturatie
Gouden Factuur

Door ondernemers, voor ondernemers

Wij gebruiken het zelf ook :)

Meld je gratis aan

Huidige systeemversie 2.57.1

De laatste update van ons systeem is van 09-10-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.

Lees onze versiegeschiedenis