Wat vervelend dat het inloggen niet lukt. Hieronder een aantal tips:
Probeer in te loggen met je gebruikersnaam en niet het e-mailadres waarop je het account geregistreerd hebt.
Een gebruikersnaam is geen e-mailadres. Een gebruikersnaam kan bijvoorbeeld zijn: profoto
Geen probleem, dat gebeurt iedereen wel eens. Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via ons. Je hebt wel je gebruikersnaam nodig of het e-mailadres waarop je het account hebt geregistreerd. Ontvang je geen e-mail? Dan klopt waarschijnlijk de gebruikersnaam of het e-mailadres niet.
Vraag een nieuw wachtwoord aan
Gebruik een wachtwoord manager en vergeet nooit meer een wachtwoord
We kunnen jou je gebruikersnaam toesturen op dezelfde manier als het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Geef het e-mailadres op dat je hebt gebruikt om je account te registreren. Je ontvangt dan een e-mail met daarin je gebruikersnaam. Krijg je geen e-mail? Dan kunnen we geen account vinden met dat e-mailadres.
Vraag een nieuw wachtwoord aan
Weet je zowel je e-mailadres als je gebruikersnaam niet meer, dan kun je een e-mail sturen naar support@factuursturen.be. Vermeld hierin je volledige naam, bedrijfsnaam, adres en e-mailadres. Stuur tevens als bijlage een scan/foto van je legitimatiebewijs mee. We zullen dan voor je gaan zoeken.
Alleen wanneer alle informatie is meegezonden zullen we je verzoek in behandeling nemen.
Als je geen toegang meer hebt tot je e-mailadres (bijvoorbeeld omdat je het wachtwoord bent vergeten), raden we je aan contact op te nemen met je e-mailprovider om de toegang tot je e-mailaccount te herstellen. Alleen je e-mailprovider is in staat en gemachtigd om je te helpen met het herstellen van de toegang tot je e-mailadres. Wij kunnen hierin helaas niets betekenen.
We kunnen je uit veiligheidsoverwegingen niet helpen met het herstellen van de toegang tot je FactuurSturen.be-account als je geen toegang meer hebt tot het e-mailadres van het account en niet weet wat het wachtwoord is. Alleen de e-mailprovider kan toegang tot een e-mailaccount herstellen. Als je dankzij de e-mailprovider opnieuw toegang krijgt tot je e-mail, kun je een link voor het opnieuw instellen van je wachtwoord voor je FactuurSturen.be-account aanvragen.
Kunnen we je verder helpen? Stuur gerust een e-mailtje naar
Serieus, facturatie is natuurlijk niet het leukste wat er is.
De laatste update van ons systeem is van 09-10-2024. En we zijn alweer druk bezig met de volgende versie.